Sayfalar

29 Aralık 2013 Pazar

Gebze boyacı boya badana ustası ev boyama

   Her işte olduğu gibi boya badana işinin de bir püf noktası vardır. Görünüşte her ne kadar kolay gözükse de, çok kişinin bu işi yaparken eline yüzüne bulaştırdığını çoğu yerden duymaktayız. O nedenle bu işte belli bir ustalık tecrübesi istemektedir.  O nedenle işimizi yaptırırken tecrübeli iyi bir ustaya yaptırmalıyız. İyi bir iş iki şey bir araya geldiğinde tamamlanmaktadır. Bunlardan birincisi tecrübe ikincisi kaliteli bir malzeme bu nedenle usta seçiminde titiz olduğumuz kadar malzeme seçiminde de titiz olmalıyız çünkü iki bir arada bir şey ifade etmektedir. Tek başlarına yolda kalırlar.
  İyi bir usta(boyacı) elindeki kısıtlı imkânlarla dahi çok iyi işler ortaya koymasını bilir.
   Benim adım Mehmet subaşı. İnşaat işleri ile uğraşan bir aileden gelmekteyim. Haliyle inşaat işlerine ilgim buradan gelmektedir. İşimi severek yapmaktayım. Her şeyden önce beni sevindiren maddiyat değil maneviyattır. İşini yaptığım insanların memnuniyeti her şeyden önce benim için daha önemlidir. Bu nedenle her şeyi buna göre yapmaktayım. İşi müşteri memnuniyeti odaklı yapmaktayım. Yani bazı ustalar gibi dediğim dedik değil müşterisi dinleyen isteklerini öğrendikten sonra iyi çözüm sunan bir ustayım.  Renk seçiminden işin bitimine kadar müşterim ile istişare içine girmekteyim. Benim için müşterimin fikirleri çok önemlidir. Oldu ki bazen benden daha iyi fikirler söyleyen insanlar la az karşılamamışım.  Bu nedenle konuşarak fikir alış-verişi yaparak daha iyi işler ortaya çıkarabileceğimi düşünmekteyim.
   Gebze ve Kocaeli bölgesinde uygun fiyatlara kaliteli işler yapmaktayız. Her türlü iş ve sorularınız için beni arayabilirsiniz.
   Gebze de boya badana ustası yım. Her türlü ev boyama işini itina ile temiz bir şekilde yapmaktayım. Gebze  de daha çok boyacı lık yapmaktayım. Bunun yanında her türlü inşaat, yapım-yıkım, tadilat-tamirat işleri için bizi arayabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder